Do zepsutej pralki wezwij serwisanta

Jednym z urządzeń agd obecnym w każdym domu jest pralka. Bez niej nie można by było normalnie funkcjonować. Oczywiście można korzystać odpłatnie z usług najbliższej pralni, ale kosztowo wyszłoby to drożej niż zakup nawet najdroższej pralki. Na pralki producenci dają najczęściej dwa lata gwarancji. Nie jest to wiele, biorąc pod uwagę fakt, że używamy pralek przez całe życie. Jeśli pralka popsuje się po okresie gwarancji musimy naprawić ją we własnym zakresie. Na szczęście w każdym mieście znajdziemy właściwy serwis.

Naprawa pralki w domu klienta

serwis pralek gdańskPralka jest urządzeniem dość dużym i przede wszystkim ciężkim. Nie jest to rzecz, którą możemy spakować do samochodu i zawieźć do serwisu. Nie da się też jej spakować do kartonu i odesłać kurierem na serwis, jak to się dzieje w przypadku mniejszych artykułów gospodarstwa domowego. Pralki nie są też niezniszczalne, więc prędzej czy później przytrafi im się jakaś usterka. Na szczęście każdy serwis pralek Gdańsk działa mobilnie, a więc przyjeżdża do klienta. Tak naprawdę trudno o inną możliwość naprawy takiej pralki. Jeśli chodzi o najczęstsze usterki związane z pralką to są to przede wszystkim problemy z odpływem wody do kanalizacji czy problemy z bębnem. To są naprawdę drobne sprawy, które dla serwisanta nie stanowią najmniejszego problemu. Jeśli wasza pralka przestała prawidłowo funkcjonować to najlepiej od razu znaleźć serwisanta, który przyjedzie ją naprawić. Dzwoniąc do firmy, która zajmuje się serwisowaniem pralek należy od razu dobrze opisać usterkę. Dzięki temu już na etapie rozmowy telefonicznej pracownik serwisu będzie mógł wysnuć przypuszczenia co do przyczyny usterki. Opłacalność naprawy pralki zależy przede wszystkim od jej wartości. Jeśli kupiliśmy nowoczesną pralkę za kilka tysięcy złotych to jej naprawa będzie opłacalna praktycznie w każdym przypadku. Jeśli zaś mamy pralkę z najniższej półki to z opłacalnością naprawy może być różnie. Czasem serwis może stwierdzić, że lepiej będzie po prostu kupić nową pralkę.

Kupując pralkę warto przede wszystkim pomyśleć o przedłużeniu gwarancji od producenta. Wiele sklepów oferuje możliwość odpłatnego wydłużenia gwarancji do pięciu lat. Pięć lat to tak naprawdę czas, w którym pralka i tak powinna działać bez najmniejszych problemów. Jeśli jednak pojawi się jakaś usterka a pralka będzie już po gwarancji to najlepiej od razu zadzwonić po serwis. Pralek raczej nie naprawia się samodzielnie. Serwisant przyjedzie do nas do domu i od razu na poczekaniu oceni, jak poważna jest usterka.